Dziś piąteczek, a jutro weekend. Odpoczynek.......
a tymczasem zapraszam do elementarza z języka polskiego na stronę 26 i 27
Przeczytane? To możesz teraz posłuchać nagrania.
Dlaczego biedronka nie chciała żuka za męża?
Kto i dlaczego został mężem biedronki?
Zapraszam do ćwiczenia od języka polskiego na stronę 37
Wykonaj ćwiczenie 5, a następnie zadanie 6
Przewróć kartkę na drugą stronę. Spójrz na rysunek.
3 pary nóg, czyli każdy owad ma 6 nóg. Pamiętasz o jakich owadach już wspominaliśmy?
Żuk, motyl, pszczoła, mrówka, biedronka, komary, muchy.
Zapraszam do ćwiczenia 7.
Ćwiczenie 8 wykonasz bez problemów.
Otwórz proszę zeszyt do języka polskiego, napisz w W klasie i dzisiejszą datę 29.05.2020
Napisz pytanie
Dlaczego biedronka nie chciała żuka za męża?
Odpowiedz na nie pełnym zdaniem
Napisz pytanie
Kto i dlaczego został mężem biedronki?
Odpowiedz na nie całym zdaniem.
Zrób proszę zdjęcie z zeszytu.
Wykonaj stronę 48 z potyczek.
Pamiętasz co to są rzeczowniki?
Rzeczowniki to nazwy osób, rzeczy, roślin i zwierząt. Odpowiadają na pytania KTO? i CO?
To teraz zapraszam do elementarza z matematyki na stronę 46
Zróbmy małą powtórkę dotyczącą dzielenia.
Dzielenie można rozumieć na dwa sposoby. Na rysunkach w elementarzu pokazano w jaki sposób można rozrysować działanie 32:4
Pierwszy sposób
Na tym rysunku podzielono 32 osoby po 4 w grupie. Ile jest grup?
32:4=8
Drugi sposób:
Podzielono 32 dzieci na 4 grupy. Ile jest w każdej grupie?
32:4=8
Działania są takie same. Wyniki też. Ale jak widzicie dzielenie możemy pojmować na dwa sposoby.
Bardzo proszę byście w zeszycie od matematyki, po napisaniu W klasie i daty przedstawili na dwa sposoby działanie 12:4
Narysuj na dwa sposoby. Raz dzieląc po 4, podpisz i oblicz, a potem dzieląc na 4 kupki. Podpisz działaniem i oblicz. Co narysujesz, zdecyduj sam, pamiętaj, że musi tego być 12.
Zadanie 2 ze strony 46 wykonaj również w zeszycie i prześlij mi zdjęcie z zeszytu. Dziękuję.
Do poniedziałku Kochani!
Angielski
Good morning my pupils:)
How are You today? I hope You are great!
Mam nadzieję,że udało Wam się wysłuchać historię z ostatniej
lekcji. Dziękuję wszystkim, którzy przesłali mi zdjęcia swoich prac:)
Jeśli macie podręczniki to otwórzcie proszę na stronie 64 i
nazwijcie kolejne miejsca na rysunku w ćwiczeniu 2. A jeśli nie to
przeczytajcie: water park ( łote paak), funfair (fanfee), ice rink (ajs rynk),
park (paak), swimming pool ( słymin pul), aquarium (ekłeriem), zoo ( zu), beach
(bicz).
Teraz ustnie zróbcie ćwiczenie 3.
Trzeba dokończyć zdania: In our town there’s a….. ( In ałe
tałn ders e)- W naszym mieście jest…
Jeśli nie macie książek to dokończcie zdania:
In our town there’s a ………………….( park) and a …………..(zoo).
In our town there’s a …………………...( basen).
In our town there’s a ……………………..( lodowisko) and a
………………...( oceanarium).
Temat dzisiejszy to In this town.
Teraz zapiszcie:
Lesson
Topic: In this town.
In our town there’s a ………………….( park) and a …………..(zoo).
In our town there’s a …………………...( basen).
In our town there’s a ……………………..( lodowisko) and a
………………...( oceanarium).
Wejdźcie na stronę Macmillan strefa ucznia, wybierzcie
szkoła podstawowa klasy 1-3, Tiger 2, Pupil’s Audio, Cd 3 nagranie 42 i
wysłuchajcie naszej nowej, ślicznej piosenki.
Nagranie Cd3.43 to wersja wspomagana. Włączcie i
zaśpiewajcie.
W ćwiczeniach proszę zrobić stronę 62.
Można wysłać zdjęcia ćwiczeń na iwonatonderys@op.pl, messengera, lub 507040314.
That’s all for today:) Bye!
POZDRAWIAM
OdpowiedzUsuńja też pozdrawiam wszyztkich
Usuńwszystkich
Usuńja też
OdpowiedzUsuń