I jak minął weekend? Ma nadzieję, że dobrze i pełni sił przystępujemy do kolejnego tygodnia. Ten tydzień szkolny ma tylko 3 dni!!!!! Czwartek i piątek są dniami wolnymi z powodu czwartkowego święta Bożego Ciała. Radość jest? No to super!
Zapraszam do elementarza z języka polskiego na stronę 41
Czytamy tekst pt: " Każdy jest ważny"
A czy Wy wiecie, że każdy z Was jest ważny? Pamiętacie nasze zajęcia, gdy rozmawialiśmy o Was na dywanie i chętne osoby opowiadały o innych co w nich lubią, za co cenią?
Tak, każdy z Was jest ważny i każdy z Was ma talent.
Przeczytajcie też to co jest w ramce na dole.
Otwórz zeszyt do języka polskiego, napisz W klasie i dzisiejszą datę 8.06.2020
Napisz pytanie: Jakie są Twoje zdolności? Powiedz o kilku swoich mocnych stronach.
I tu napisz o tym, z czego jesteś dumny, co Ci dobrze wychodzi.
A teraz wybierz jednego kolegę lub koleżankę z klasy i napisz za co ją lubisz, w czym jest dobra, za co ją cenisz. Chcesz więcej osób opisać? Zapraszam. Wyślij mi zdjęcie z zeszytu. Pamiętaj, by zdania były rozbudowane.
A teraz zapraszam do ćwiczeń od języka polskiego na stronę 56
Wykonaj również ćwiczenie 2
Wracamy do elementarza na stronę 42
Pamiętacie, kiedy piszemy ó
Gdy wymienia się na o, a i e.
Ale zdarzają się też wyrazy, które piszemy przez ó ale to ó na nic się nie wymienia. Wtedy mówimy o ó niewymiennym.
Wykonaj w zeszycie tylko środkową kropkę. Tę o zapisie alfabetycznym.
A teraz wykonaj zadanie 2.
A teraz przepisz treść ramki, która jest na górze strony.
Wracamy do ćwiczeń od języka polskiego na stronę 57.
Wykonujmy ćwiczenie 3. Najpierw rozwiąż rebusy, a następnie poszukaj gdzie wpisać wyrazy. To wyrazy z ó niewymiennym.
W ćwiczeniu 4 wypisujemy wyrazy o znaczeniu przeciwnym.
Przeskakujemy do elementarza z matematyki na stronę 49
Najpierw zadanie 1. Otwórz zeszyt do matematyki, napisz W klasie 8.06.2020
Policz ile jest w stosie kawałków drewna?
tak, 10.
3razy 10
Zapisz w zeszycie
3*10=
a ile jest kawałków w 4 stosach?
4*10=
oblicz i policz resztę.
Kropki nie robimy.
Przechodzimy do zadania 2
Jak to obliczyć? Jeżeli Jaś ma 100 zł i chcemy pokazać te 100zł w formie samych banknotów 10ciozłotowych , należy 100zł podzielić na 10zł
Zapisujemy w zeszycie
Jaś: 100zł:10zł= 10
ostatnie 10 piszemy bez zł- bo to jest 10sztuk, banknotów
I dalej..
Zosia: 100zł:10zł=?
Oblicz ile banknotów po 10zł będą miały inne dzieci.
Przechodzimy do ćwiczeń matematycznych na stronę 58
Wykonaj ćwiczenie 1, 3 i 4 .
wyślij zdjęcie z zeszytu.
Ciągle czekam na zdjęcia z motylowego rysunku plastycznego lub motylka zrobionego techniką origami.
Do jutra Kochani!
WITAM CAŁĄ KLASĘ 2a
OdpowiedzUsuńWiadomość do Pani Izy. Proszę pani kiedy będzie lekcja W- F
OdpowiedzUsuńPROSZĘ TYLKO NIE W-F
UsuńMAJKA BARANOWSKA